Zamówienia składane w sklepie internetowym Najlepszeekspresy.pl mogą być dostarczane na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Mineralna 15.
Przesyłkę wysyłamy w ciągu max. 7 dni.
Przy odbiorze przesyłki, po potwierdzeniu jej odbioru podpisem, Klient może sprawdzić jej stan, zaś w przypadku stwierdzenia wady - w tym uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności lub niezgodności zawartości ze złożonym zamówieniem, należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera. W przypadku gdy opakowanie nosi widoczne ślady uszkodzenia należy w obecności kuriera spisać protokół reklamacyjny, zaś Klient jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki, co następuje poprzez niepodpisanie dokumentu odbioru przesyłki. Klient powinien niezwłocznie powiadomić Sklep o zaistniałej sytuacji. Powyższe obowiązki, w tym ich spełnienie lub niespełnienie w żaden sposób nie ograniczają uprawnień Klienta przewidzianych w przepisach powszechnie obowiązujących.
Koszt dostawy przesyłki do 5 kg:
Przy płatności przelewem bankowym i przez system ratalny on-line –15 zł
Przy płatności za pobraniem przy odbiorze – 20 zł
Cena za przesyłkę o wadze powyżej 5 kg ustalana jest indywidualnie.
Zamówiony towar można także odebrać osobiście (bez opłat) w siedzibie Sklepu w Łodzi przy ul. Łąkowej 7A lok. A012 po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru.
Darmowa dostawa:
Przy zakupie ekspresu do kawy koszt dostawy to 0 zł!